Toft Administration ApS
Bredgade 23 C
4000 Roskilde
Tlf. 70 27 41 27
info@toftadm.dk

Følg Toft Administration ApS på Facebook 

Ejendomsadministration når det skal være let
Toft Administration ApS udfører alle typer af opgaver indenfor administration af udlejningsejendomme, andelsboligforeninger og ejerforeninger. Et professionelt hold af medarbejdere sidder klar til at yde den bedst mulige hjælp til hverdagens administrative opgaver for firmaets kunder.

Toft Administration har en vision for det nære samarbejde med kunderne, og den lyder sådan:
“Toft Administration ønsker at være blandt de mest informative og nærværende ejendomsadministratorer på markedet. Kunden er altid i centrum. Vi yder dén personlige service, som gør forskellen. Kvalitet er en selvfølge.”

Til at opfylde denne vision er der ansat fire dedikerede medarbejdere med kvalifikationer, der supplerer hinanden og sikrer den personlige tilgang til kunden. Administrationen skræddersys til den enkelte kundes ønsker og behov. Toft Administration er medlem af Ejendomsforeningen Danmark.

toft
Helle Aggerholm Lay

Mød medarbejderne
Holdet på kontoret centralt i Roskilde består af:

Helle Aggerholm Lay, som er direktør og stiftede Toft Administration. Helle er uddannet på Copenhagen Business School i 1987 indenfor regnskab og økonomi. Helle har en stor erfaring fra ledende stillinger blandt andet som controller og administrationschef og som økonomichef hos en af landets store husbygningsentreprenører, før hun blev selvstændig.

Mette Vilhelmsen har været sekretær hos Toft Administration siden 2011. Hun har ofte den indledende kundekontakt og ser til, at alle de røde tråde i virksomheden fører mod målet.

Hanne Hjortholm er regnskabsansvarlig og regnskabsassistent på kontoret og har ligeledes været ansat siden 2011.

Thomas Lay er ene hane hos Toft Administration og det yngste medlem på holdet. Thomas har salgsarbejdet som sit ansvarsområde og har været ansat i virksomheden siden 2013.

Nemt at skifte administrator
Når først generalforsamlingen eller bestyrelsen har besluttet, at man skal se sig om efter en ny administrator af ejendommen eller boligforeningen, kan det være svært at overskue processen. Men ikke efter en henvendelse til Toft Administration.

Når beslutningen om skift af administrator er taget, tager Toft Administration sig af alt det vedtægtsmæssigt bestemte omkring skiftet samt kontakten til jeres nuværende administrator. Det betyder, at bestyrelsen eller ledelsen ikke selv skal bruge tid og energi på at få det hele på plads, for det klarer Toft Administration.

I kan naturligvis også kontakte Toft Administration på forhånd, så I – allerede inden beslutningen skal tages – har fået professionel rådgivning om de næste skridt i processen.

toft2Når ejendommen og foreningen derefter er oprettet hos Toft Administration, bliver alle nødvendige informationer lagt ind i Tofts system. Alle beboerne modtager et velkomst- og informationsbrev om skiftet af administrator og et opfølgningsmøde afholdes, hvor alt om skiftet gennemgås grundigt.

Det lyder ganske enkelt, og det har Toft Administration erfaring for, at det er det også!

Gør-Det-Selv løsning
Det er klart, at ikke alle boligforeninger har det samme behov for administrativ konsulentbistand. Der er foreninger, som klarer stort set hele administrationen selv. Til denne type kunder har Toft Administration udviklet en Gør-Det-Selv pakke, som blandt andet omfatter en gratis webløsning samt en række andre fordele for den selvadministrerende forening.

Toft Administration har mange andre løsninger, som støtter et af virksomhedens mottoer: Vi udfører administration i øjenhøjde!