Roskilde Universitet søger en studentermedhjælper til kommunikations- og rektorsekretariatet. Stillingen lyder på 15 timer ugenligt.
Dine kvalifikationer:
– Du er kandidatstuderende på en forvaltningsuddannelse med minimum 1,5 år tilbage af dit studie.
– Du har forståelse for organisatoriske processer i offentlige institutioner.
– Du er analytisk, grundig og systematisk i løsningen af dine opgaver.
– Du arbejder selvstædigt og er initiativrig.
– Du har stærke kommunikative evner.
Jobbet består i:
– Sekretariatsbetjening af rektorat og bestyrelse – herunder udarbejdelse af strateginotater og referater.
– Mødetilrettelæggelse for bestyrelse og rektorat, universitetsledelse og Akademisk Råd.
– Implementering af RUC’s strategi og udarbejdelse af beslutningsgrundlag til bestyrelsen.
– Opfølgning på universitetets udviklingskontrakt med Uddannelses og Forskningsministeriet.
– Sagsbehandling og kvalitetssikring i forbindelse med centrale forvaltnings- og udviklingsområder.
– Behandling af høringsforslag – Indstillinger til forskningsråd, Danske Universiteter m.fl.
Ansøgningsfristen er den 10. august. Samtaler afholdes i uge 33.
Læs mere her.
/Stine Amanda