activaActiva ApS
Åfløjen 4, Dåstrup
4123 Viby Sj.
Tlf. 70 25 04 25
activa@activa.dk

Den aktive tilgang 
Activa tilbyder løsning af administrative opgaver til små og mellemstore virksomheder på Sjælland. Virksomheden er placeret i Viby Sjælland, som er en mindre samfund, hvor der er en stærk fællesskabsfølelse. Både her og i forretningslivet har Activa som et af sine mål at være en aktiv medspiller. Det gør hverdagen i firmaet med bogføring, fakturaudskrivning, afstemninger og mødeafholdelser til meget mere end rutiner og pligter. Alt, hvad der foretages og ydes i Activa, lige fra modtagelse af post fra kunderne og til mødet med den nye kunde, udspringer af en oprigtig interesse for andre mennesker.

Hjælp til det administrative
Mange opfatter de administrative opgaver som noget der bare skal overstås. Sådan har de det heldigvis ikke hos Activa. Det administrative arbejde med registrering, postering og bogføring samt alle de andre opgaver, der følger med i en driftig virksomhed, er alt sammen et aftryk af, hvad der foregår i virksomheden. Det betyder, at for den kyndige regnskabsmedarbejder er det muligt at se og nærmest føle virksomhedens puls gennem rutinerne ved computeren.

Indgående og udgående meddelelser, regnskabstal og beregninger ser Activas medarbejdere som væsentlige input til kundens administrative dagbog, og hvis den bliver ført med den nødvendige faglige baggrund og disciplin, er der ikke kun tale om tal i kolonner og i økonomisystemer. Så bliver informationerne til vigtige værktøj i kundens styring af sin virksomhed.

Hele den administrative palette
Som din virksomheds aktive samarbejdspartner tager Activa sig af de opgaver, som du enten dagligt eller periodevis har behov for at få løst. Activa kan tilbyde at tage sig af alle regnskabsmæssige opgaver som bogføring, fakturering, debitorstyring, kreditorstyring samt moms.

Desuden er det muligt at sammensætte en fleksibel samarbejdsaftale på en måde, så du løbende, eller når behovet opstår i din virksomhed, kan få løst mere specielle opgaver.

Det betyder for dig som leder, at når du ønsker at give medarbejderne eller andre besked om økonomien, og der i den forbindelse ud over tallene er brug for en overskuelig præsentation, er det en oplagt mulighed at bruge Activa til udarbejdelsen.

Har du behov for, at Activa er med omkring årsafslutningen eller budgetlægningen, er det også en mulighed. Ja, står du med udfordringer omkring jeres hjemmeside eller andre spørgsmål i hverdagen, vil en kontakt til Activa sandsynligvis være til stor gavn.

Ved at bruge din daglige samarbejdspartner på hele det administrative område, bliver der sammenhæng både i forretningen og i rutinerne, og du får mere tid til at gøre de ting, som du brænder for i din forretning.

Det næste skridt 
Selve opskriften for at komme et aktivt samarbejde nærmere er enkelt. Du skal blot kontakte Activa ved en telefonopringning eller skrive en besked via Activas hjemmeside, så vil du hurtigt få et svar.

Det vil normalt være den bedste optakt til det fremtidige arbejde om løsning af de opgaver, du gerne vil have hjælp til, at aftale et møde hos dig, for den personlige kontakt kan ikke erstattes af den virtuelle.

Og når en aftale indgået, er Activa klar til at gå i gang med at løse opgaverne.